1 månad kvar..

Nu är det bara 1 månad kvar till julafton!:) Det innebär att man ska hinna handla klart alla julklappar, julpynta, leta gran & en hel del stress.. :p Haha. Men det ska vi nog klara av också!;) Är ju mysigt också att dona med allt innan jul:)
Igår va det begravning för Britt (Tommys farmor) & det va en fin begravning, men Pontus vaknade precis då kyrkklockorna ringde så ja fick gå undan & amma. Lite typiskt.. Men hann vara med en stund på slutet iaf. Även denna dag hade nå bra med sig. Tommy sålde iväg bmw'n som han haft ute på annons ett tag. Så nu blev det en bil mindre!;)

Har precis städat lite här hemma & pojkarna körde jag iväg;p Haha. Ikväll blir det lite glöggmys med brudarna i Växbo!;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0