V.23

Har nu gått in i v.23:) Tycker det går fort. Vips så är det en ny vecka:) Men inte mig emot:)

Igår var jag & Emma till Söderhamn & shoppade en hel del:) Hittade såklart lite bebiskläder & sängskydd på rea till spjälsängen:) Blev Nalle Puh motiv:)

På kvällen belv det kalas igen:) Mycket kalasande denna månad;p Igår var det Tommys farmor som fyllde 86 år:) & på Fredag är det min tur att ha kalas;) Har nyss bakat en snickerskaka! Sen ligger resten av fikabrödet i frysen redan så det mesta är klart:) Snälla mamma ska göra smörgåstårta till mig då ja jobbar så himla mycket denna vecka så kommer inte hinna göra nån annars.. Tur jag har mamma:) Hihi.


Kommentarer

- Alexandra

Ja jätte spännande med föräldraträff, se vilka andra som är där och bara få prata graviditet och bebis ett tag haha :D

Hur många brukar det vara i föräldraträff grupperna hos er tro? Vi skulle vara ca 8-10 par.



Kram

2012-05-24 ♥ 10:51:03
URL: http://xab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0