Torsdag!

Ska bli så himla skönt med helg! Jobbar imorgon bara sen får ja lite ledigt:) Är så trött & less på att jobba nu.. Blä!
Svänge in på Majas Café efter jobbet & kikade lite där:) Finns sååå mkt fint där! Sen åkte jag till stallet i vanlig ordning.
Hann hem & äta sen somnade jag en sväng på soffan. Vaknade upp som en ny & pigg människa:) Jag tog tag i disk & matlagning & Tommy åkte & handlade. Har kikat på Let´s dance nu & snart blir det att hoppa i sängen för att orka med morgondagen:)

Kalas imorgonkväll då Pär har fyllt år så då gör vi ett besök i Svedja:)

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0