8:e Maj

Tog en shoppingtur & en lunch på Roy´s med Johanna igår:) Handlade present till Tommy som fyller år till veckan:) Sen blev det lite bebiskläder också;) Hihi.

Idag har jag jobbat hela dagen.. Sen blev det en tur till stallet:) Får nöja mig med att åka & borsta & mocka ja:p Haha. Tog en liten promenix idag så han fick äta lite grönt gräs:) Han va som en dammsugare. Haha. :P Alla gröna strån sög han i sig;) Haha.

Annars så rullar dagarna förbi & dagar blir till veckor.. Går himla fort nu tycker jag:) Men inte klagar ja inte;) Magen växer & snart har jag klart med alla papper ang. havandeskapspenningen. Inte 'bara' att skaffa barn inte. Hihi;P Mycket som ska ordnas. Både före & efter.


Kommentarer

- Helen

haha jo är verkligen mycket med alla papprena och när man väl skickat in alla så brukar de inte vara nog ändå utan då måste man komplettera extra och får man avslag måste man överklaga osv osv. Pust, himla glad att de gått så lätt för mig och håller tummarna att de går smidigt för dig med <3 Tänkte lite fel när vi prata barnkläder, ni får ju i slutet av sep (om bebis håller tiden) så de är ju nära oktober och då har de nog hunnit bli ganska kallt ändå :S Himla svårt att veta hur man ska klä de små. Puss

2012-05-08 ♥ 22:15:07
URL: http://helenm.blogg.se/
- Linda

Sv. Ja, det är riktigt kul! :) Förstår att du saknar det, men du har ju annat att se fram emot! :) Grattis förresten!

2012-05-09 ♥ 19:13:52
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0