Smart där!

Miaträning igår & det gick så jäkla bra! Wow vilken häst jag har! Mamma skulle filma, men man hör från läktaren att det inte gick. Det va nå fel på kameran & bilden va alldeles suddig. Jaha tänkte jag.. Jäkla skit då. För detta ridpass skulle jag vilja haft filmat:) Men det blir väl fler gånger! När vi sitter i bilen påväg hem så kollade jag på kameran. Det va som jag trodde! Hon hade ju knäppt på kameran då det va full zom på den.. Åååh! Smarta morsan!;) Haha. Inte undra på att det va en suddig bild. Jaja, får försöka filma vid nästa ridpass:)


Kommentarer

- Lina

Sv; Tack gumman! :) <3

2012-03-31 ♥ 11:58:41
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0