Shopping i Valbo!

Blev en del shopping idag i Valbo:) Alla kom hem med påsar i handen:) Blev mkt saker från Ikea, en del kläder & sen hästprylar också;p Käkade såklart på Ikea:) Muuums! Där gjorde man en fin entré i kön.. Svimmade & där låg jag mitt på golvet. Piiinsamt.. Men det gick bra & jag kom på fötter igen efter att Tommy hade slitit upp en degklump från golvet. Hehe.. Fick i mig lite mat & sen mådde jag bättre:) Sen va det bara att fortsätta shoppa!;p

Nu laddar vi om till ikväll. Ska på discobowling i Edsbyn:)


Kommentarer

- Lina

Meeen gumman då! Inte bra alls! :S Tur du mådde bättre sen iaf! <3

2012-03-18 ♥ 15:33:44
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Helen

Men fy. Blodsockerfall? Skönt att du mådde bättre efter du fick i dej lite <3 puss

2012-03-18 ♥ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0