Mys fredag!

Åh vilken bra Fredag jag har haft & kommer att ha ikväll:) Hihi.
Började med att jag åkte till Nytorp & red ett pass på Rattis. Det fanns hinder uppställda också så då kunde jag inte låta bli att ta nått skutt över. Både han & jag tyckte nog att det va riktigt kul!:) Man blir såå sugen på att börja hoppa, men det får jag nog överlåta till Ylva eller så de kommande månaderna;p Om det blir högre höjder..
Åkte sen ner på stan & mötte upp Lina:) Vi kikade i lite affärer sen blev det såklart en fika på Krokanen:) Blev en lååångfika;)) Mkt prat & fniss;p Tack för det gumman! ♥

Nu ikväll ska vi till Johanna & Tommie på lite mat & mys:)

Varit mkt Fredagsmys idag!:) Hihi. Inte klagar ja e!


Kommentarer

- Lina

Alltid lika roligt och trevligt att träffa dig gumman! Saknar dig otroligt mellan gångerna! Puuuss <3

2012-03-17 ♥ 09:51:49
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0