Dressyrpass för bästa Mia!

Slut som människa. Tur man får sovmorgon imorgon:) Jobbade extra idag mellan 7-13. Ett kortpass så det gick bra:p
Va iväg & red för Mia nu i em. Tommy fick följa med denna gång:) Red skänkelvikningar snett igenom, öppna & sluta efter långsidorna. Fick vända rätt upp från kortsidorna & rida i galopp över medellinjen & lägga små volter. Han kändes riktigt fin & nu är vi ett steg längre i ridningen:) Har hänt lite de senaste gångerna! Så himla kul! Nu är vi pågång igen;)


Dags att göra en ny kategori kanske.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0