Träff nr.3

Nu har jag gjort det fint här hemma med en massa nyplanterade blommor ute i rabatterna:) Tog med mig mamma till Håkes idag & inhandlade lite nya sommarblommor!:)
Var & kikade till hästarna på betet också en sväng:) Dom går mest med huvudet nere i backen & bara stoppar i sig;p Tycker nog att Rattis har fått sig en liten kula. Hihi. Förra sommaren syntes det inte så mycket att han åt en massa gräs då jag red en hel del & tränade en massa:) Men i år blir det lite mer semester för han & det är han värd!

Jag & Tommy har varit iväg på den tredje föräldrarutb. också. Idag pratade bm om själva förlossningen & smärtlindring. Fick se en förlossningsfilm också. Blev lite nervös då kan jag säga;p Tänk, om nån månad är det min tur!.. :) Hihi. Pirrigt. ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0