Sjukhusbesök..

Spelar ingen roll vad det gäller då man ska till sjukhuset, hatar det lika mycket ändå. Men igår var jag iaf dit för att träffa en läkare ang. min foglossning/onda rygg. Så jag fick ett intyg av henne för att vara sjukskriven, men sen ska ju försäkringskassan godkänna skiten också. Så det är ju bara att hoppas på att dom gör det. Handlar om typ 5veckor. Sen går jag över på havandeskapspenning. Men har ej hört nå ifrån det heller.

Så nu kommer jag va hemma lääänge & bara njuta.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0