Midsommarhelgen!!

Har haft en riktigt bra midsommar!:) Började i Torsdags då jag, Johanna & Helen va & hälsade på kära Lina i Edsbyn:) Fick gofika & kikade in hennes nya lya. Blev en massa prat & mys:) Love You girls! ♥
På kvällen hade det anlänt lite Stockholmsgäster hos oss då det va Johans kompisar som skulle sova i våran gäststuga över midsommarhelgen. Så då blev det mys på altan med öl & snaps för de som kan dricka då;p Kom i säng rätt sent, jag orkade inte va uppa så jag gick & la mig runt ett-tiden. Sen hörde jag de andra höll igång till två..

På självaste midsommarafton va vi till stugan i Sva där mamma & pappa hade dukat & gjort det så mysigt för vi skulle äta där:) Anders & Elin kom också förbi & dom hade förlovat sig tidigare under dagen så grattis till er!:) Mamma hade gjort en massa god 'plock-mat' som vi mumsade i oss ute i solen:) På e.m åkte jag & Tommy vidare hem till Bella då det skulle bli grillpartaj där;) Så det va jag, Tommy, Bella, Jocke, Emma, Johanna, Tommie, Bellas syster Bea & hennes kille Jocke som skulle umgås under hela kvällen!:) Åt & drack gott, spelade kubb & 'jag har aldrig..' Hade en kanonkväll & även då kom vi i säng sent. Tror jag la huvudet på kudden runt tre-tiden. Men det är ju bara midsommar en gång om år så;p Hihi.

På Lördagen va vi trötta & sega, men vi fick lite gjort under dagen iaf innan det va dags för middag hos Tommys föräldrar:) Sen åkte vi vidare & hämtade upp mamma & pappa som skulle åka med oss till Mobygdegård där det var bilrally;p Massor av gamla bilar & mopeder hade samlats där för att åka på en tipsrunda som tog typ 1,5tim. Fanns 7 stopp efter vägen där vi skulle gissa oss på frågor m.m. Då vi kom i mål va det fika & prisutdelning:) Vi åkte i svärfars Dodge:) När denna 'midsommarsväng' va avklarad åkte jag, Tommy, mamma, pappa, Tommie & Johanna vidare hem till mamma & pappa:) Där dukade vi upp ost,kex & vin:) Mums! Blev där ett tag & sen fortsatte kvällen ner på stan en sväng. Men där va det dött som vanligt:p Innan sängdags blev det lite filmtittning då Johan & hans kompisar va här hos oss & kollade på film, så kom i säng runt två igen;p

Igår (Söndag) va det ingen större aktiviteter som hände iaf;p Tog en tur med Dodgen hem till Rengsjö & hämtade upp mamma & pappa & sen åkte vi vidare till Söderala & hälsade på mammas bror. På kvällen blev det hemmagjord pizza & mys i soffan!:) Trötta & slitna kom vi i säng runt elva eftersom Tommy skulle upp & jobba. 

Tusen tack för en trevlig midsommarhelg!!  ♥

(Bilder kommer i ett annat inlägg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0