Hopptävling i Rengsjö!

Första dagen på hopptävlingen (stor häst) har gått bra! Imorgon är det ponnyhoppning. Var många fina & duktiga ekipage som var med & tävlade:) Vi hade vädergudarna med oss:) Så hoppas på lika bra väder imorgon. Har varit med i domartornet hela dagen & tagit tid på alla.. Så nog är man mör i kroppen även fast man fick sitta still:p & jag tror jag avlider snart.. Min svank gör så förbannat ont!.. Men vet ju inte riktigt vad det är. Foglosning, något som ligger fel & i kläm, ischias(stavas??).. Kanske nån slags kombo av allt?... :/ Jaja. Bara att ta en dag i taget. Ska jobba på tävlingen imorgon också men då tar det säkert nån timme längre eftersom det brukar krylla av ponnyrumpor;) Haha.


Kommentarer

- Helen

Jo han nämnde att han pratade med Tommy när ni var på B-H :) Kom på att jag hade ju problem med ischiasnerven i några veckor innan de försvann helt och hållet men minns inte om de var med Ellie eller Lea, var runt v15-20 någonstans iaf. Kunde inte böja mig framåt och var alldeles stel, kändes som att de stack i svanken och ned. Hoppas du slipper dras med smärtorna hela graviditeten. Kanske ett foglossningsbälte kan hjälpa också. Puss

2012-06-09 ♥ 20:04:06
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen

uscha, du får ta de lugnt när du väl är hemma och ledig så får tommy avlasta dig lite med hushållet. Bara höra av dej om du behöver hjälp med något, dammsuga, skura golv eller vad som helst. Puss

2012-06-10 ♥ 10:59:16
URL: http://helenm.blogg.se/
- Alex

Åh nej, har du också fått ont! :/ Jag har haft till och från i en månad. Vet dock oftast med mig att jag gjort något olämpligt när jag får ont. Exempel flyttstädat en dag eller burit tunga saker/jobbat mycket.



Värmedyna/varmt bad är det som underlättar lite lite för mig när det gör som ondast! Annars kan det vara värt att testa bälte om du inte gjort det? :)

2012-06-10 ♥ 23:43:59
URL: http://xab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0