Hej å hå!..

Helgen är nu förbi & det innebär att jag är ledig idag eftersom jag har jobbat lör-mån:) Har varit en tung & jobbig helg då min rygg har ballat ur.. :/ Är lite bättre idag iaf. Har ont på höger sida om svanken. Får hoppas det onda släpper.

Igår va det kalas för pappa:) Så då tillbringade vi hela kvällen ute i Rengsjö!:) Åt smörgåstårta & annan tårta:) Gottiligott! Ikväll fyller kusin år så då åker vi ev. dit också & fikar:)

Har dammsugit, diskat, duschat & stoppat in mat i ugnen nu på fm. Så har hinnit mycket på denna 1,5timme som jag varit vaken;) Hihi. Inväntar nu Emelie som skulle komma förbi & gratta mig lite i efterskott:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0