Härliga Fredag!

Man hinner mycket då man kliver upp tidigt! Sov i Rengsjö natten till idag då jag skulle upp & släppa ut hästarna. De går ute nu annars om nätterna, men de va så blött & det blev ju kallt under natten så då fick dom sova inne:) Annars har de gått ute hela veckan nu.. När jag var klar i stallet så åkte jag & handlade på Ica & sen blev det en snabbdusch då jag skulle käka lunch med Tommy på Sibylla:) Lite mysigt att kunna luncha ihop sådär då den ena jobbar. Jag åkte ner på stan sen för att leta present åt min kära far som fyller år på Måndag!:) Kom även hem med 2st pyamas åt bullen i ugn;p

Ikväll kommer Helen, Jk & barnen hit på tacos;) Freeeedagsmyyys!!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0