Firmafest med M.Krantz

Ja man får väl ta & tacka Tommys chef för igår!:) Vi träffades på Strandresturangen & där blev det lite fördrinkar innan vi begav oss ut i regnvädret för att spela mini-golf:) Vi va olika par som spelade emot andra par & de som vann fick presentkort för att äta där på Strand:) Trots regnet så hade vi det jättekul där ute på golfbanan;) Haha!
När vi spelade klart gick vi in för att käka. Magnus (Tommys chef) hade förbeställt mat. Man hade tidigare fått välja mellan kött eller fisk. Så Tommy hade beställt kött åt oss:) Det va klyftpotatis i en större modell, fläskfilé fylld med mozarellaost & svampsås/beasås:) Riktigt gott var det!! Till dessert va det en stor bit chokladtårta med grädde:) Jättesmarrigt! & det bästa av allt är att allt va gratis:D Hihi.. En riktigt bra kväll!:)
Vid tio-tiden drog sig alla iväg då en del skulle på parken. Vi tog nått varv på stan & sen körde vi hem min kusin till Rengsjö:p Blev ett stopp hos mamma & pappa också då han skulle in & ta en whiskey där. :)

Tack M.Krantz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0