Del 2.

Idag på föräldraträffen pratades det om amning & hur viktigt det var för barnet att få känna närhet m.m. Allra helst i början, men även senare i livet också såklart:) Fick även se en bra film om amning. Har kommit i en bra grupp tycker jag så får hoppas man kan ses lite sen efter att alla fått barn också:)



Ikväll fixade jag iordning i bebisgarderoben:p Har ju tvättat allt så ikväll ställde jag upp strykbrädan framför tvn & strök alla bebiskläder/sängkläder:)

När började Ni göra iordning vagnen/sängen/vaggan, skötbordet m.m? :)


Längtar så himla mycket efter Dig.. ♥


Kommentarer

- Emilie

Mysigt :) Jag var klar med allt redan v.30. Sängen stod bäddad. Vagnen stod bäddad i hallen. Och när jag närmade mig v. 35 så hade jag köpt blöjor och tvättlappar, bebis apoteket och allt man behöver på skötbordet så det var helt klart. och BB väskan var också färdig packad :)

2012-06-25 ♥ 11:55:44
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0