V.31






Magen i v.31 (30+2)


Tycker veckorna springer iväg nu då jag håller på & donar här hemma med målning m.m:) Vill försöka få klart det mesta av mina ideér innan det är dags;p Sen ska vi ju montera ihop bebissängen & vagnen ska bäddas också:p Hihi. Så det finns lite att pyssla med. För övrigt så mår jag & kulan bara bra:) Det är full fart där inne mellan gångerna & nu syns det tydligt på utsidan också om det kommer en spark eller när han/hon vänder sig runt:) Allt är så himla mysigt & häftigt på samma gång!:) Ska till bm nästa vecka igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0