Träff nr. 4

Det går framåt med sovrummet iaf. Jag har målat golvlisterna & börjat riva lite tapeter nu. Har maskerat runt & i fönstren också. Nu ikväll har Tommy börjat att slipa på garderobsdörrarna. Dom ska också målas om!:) Mycket förarbete som tar en himla tid innan man kan tapetsera.. Var & inhandlade lite saker på Colorama nu i e.m också. Penslar, slippapper, tapetskrapa m.m. Ska ta & kika lite mer på tapeter närmare helgen då vi får göra ett ryck då så det mesta är klart till veckan då dom förhoppningsvis ska börja tapetsera:)

Var iväg på sista föräldrarutb. idag också! Vi pratade om hemkomsten & tiden efter förlossningen. Fick göra utvärdering & sen fikade vi såklart!;) Hihi.. 

 Nu blir det en lugn stund i soffan bland allt kaos & lite kvällsfika tror ja:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0