Härlig sommarkväll!

Igår på em kom Lina förbi så vi gick ner till stranden & solade:) Myste med lite fika i solen först innan vi drog ut med båten sen:) Hur häääärligt som helst! Tommy hade kommit hem från jobbet tidigare också så då fick han köra oss en sväng;p Solade & myste från båten innan vi åkte i land för att sedan åka vidare på Max & hämta hem lite käk som vi åt på altan hos oss:) Brände mig ganska rejält så jag såg mer eller mindre ut som en kräfta:p Haha.

Vill ha fler härliga sommarkvällar i sommar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0