19:e Juli

Uppe med tuppen idag.. Vaknade redan vid sex & kunde knappt somna om då det va så ljust i sovrummet. Jag tog ju bort dörren in dit igår så jag får väl stå mitt kast själv;p Den ska också få sig en uppfräschning! Så just nu sover vi utan dörr & kommer göra det de närmsta dagarna..
Har fått tillbaka allt i köksfönstren iaf efter målningen:) När jag ändå höll på så putsade jag rutorna också;p
Har även grundmålat garderobsluckorna en sväng då det finns några kvar som inte är klara.. Har blivit mycket målande de sista veckorna:p Sen kom Mamma hit & hjälpte mig att plantera om alla blommor inne:) Tacktack!

Ikväll ska vi till brorsan & Elin :) Blev bjuden dit på smörgåstårta för att fira deras förlovning i efterskott! Kvällsmaten fixad! Kaaatchiiing!;) Haha.

Just ja, igår var jag & pappa hem till Teresia, Pär & barnen såklart:) Va ett tag sen man träffade på dom. Nu kunde även Josephine gå alldeles själv:) Hon va så söt när hon sprang runt på gräsmattan;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0