Tandläkaren..

Imorse va man uppe tidigt fast man är ledig till ikväll. Har varit till tandläkaren..:/ Men det gick bra! Nu dröjer det typ 1 år till nästa gång. Haha.  Åkte & handlade på Ica efteråt & det va nog jag & gamlingarna där;P Haha. Va där redan 8.20. Har hunnit med mycket nu på morgonen;p Tvättar en massa & plockar & donar här hemma. Hade tänkt åkt till Nytorp idag också men mamma är så förkyld & hästen tappar snart ena skon.. Men imorgon kommer hovslagaren iaf! Så han får väl lite extra vila.. :) (dock behövs det absolut inte) Får ta nya tag i helgen med ridningen!

Nu blir det en kopp kaffe & ladda på med lite ny energi!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0