Stan & kvällsridning

Har haft ledigt idag så då gasade jag ner på stan & kikade på lite presenter till brorsans tjej & till Helen & Jk´s lilla sessa:) Hihi. Fynda saker till båda så nu är det bara ett besök hos dom som saknas;p Ska iväg på födelsedags fika på Torsdag iaf & sen får man ta & hälsa på fam. Källdin då de kommit hem & landat:) Längtar tills man får snusa på bebisen:) Hihi. & även mysa med Lea:)

Ikväll åkte jag & mamma till Nytorp för jag skulle rida:) Vi va helt ensam undertiden då jag red. Inte en kotte syntes till. Skönt det med för då hade jag heela ridhuset för mig själv;) Haha. Blev ingen Miaträning då hon haft kurs hela dagen & va förkyld.. Så då gasade vi dit när allt va klart & ledigt i ridhuset. Tränade övergångar, förvänd galopp, skänkelvikningar, kort & ökad trav/galopp. På slutet va han superfin!:) Kunde rida med långa tyglar i alla gångarter & han gick fortf. i en fin form & bar sig själv:) Min fina kille!

Imorgonbitti ska jag till tandläkaren:/ Så ingen sovmorgon här inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0