Isbit

Har varit frusen & kall hela dagen.. :/ Inte van denna kyla. Burr..
Vid 12-tiden så begav jag mig ner på stan för att möta upp Johanna över en lunch på Roy´s:) & efter det så blev det stallet. Möttes av en lös häst & trasig hage:/ Suck!!... Fixade det så gott jag kunde. Verkar inte som om att dom bryr sig fast det finns en bal i hagen & pinnar att bita på. Likförbaskat ska dom på stolparna runt om hagen & bita så dom tillslut tippar!!

Har varit & jobbat nu ikväll.. Mkt på jobbet just nu. För mkt att göra & för lite personal. Hinner inte med allt snart. Eller vi gör inte det!.. Snart kommer personalen sjukskriva sig & det ena avlöser det andra.. Typ.. Om man hade nå att se fram emot då så man kunde orka sig igenom dessa jobbiga dagar.. Men icke. Måste försöka komma iväg åt nå håll. Ta vårt pick å pack & åka bort, bort!.. Byta ut denna stressiga miljö till något lugnt & rogivande:) Ska på Tommy & lägga fram nå fint förslag.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0