Hej då julen!

Idag åkte julgranen ut! Sen plockade jag undan alla tomtar & bytte ut ljusstakarna mot lampor:) Nu är snart julen bortstädad! Har lite dammning kvar & alla dukar & gardiner ska bytas ut dom också;)

Nu i e.m så åkte jag & tränade i Arbrå på Nytorp. Det va nysladdat i ridhuset & jag fick rida själv nästan hela tiden. På slutet då jag travade av så kom det tre st. som skulle rida. Tränade mkt galopp, bakdelsvändningar & i traven flyttade jag ut bakdelen då jag red på en volt. Gick riktigt bra!!:)

Har tänt en massa ljus nu & myser i min ensammhet:) Tommy är till Sundsvall & kikar på en bil till sin bror. Jag hade ingen lust att följa med så han & Philip åkte.



Kommentarer

- sara 19år, mamma & gravid

Sv: Gör det du :)

2012-01-07 ♥ 21:40:52
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0