Sjukhusbesök igen & lösa hästar!..

Då var det dags igen.. I Onsdags började Tommy känna sig dålig. IGEN!! Han har nu haft feber dessa dagar samt frossa. Liknande symtom som sist då han hade nån infektion. Så idag ska han till hc igen då. Får se vad läkaren säger nu. Blir bara såå himla less!.. :/
Inte nog med det. Hästarna har varit lösa igen nu på morgonen!.. Men bara tre av fem. Samma gäng som igår. & dom höll sig runt stallet idag iaf. Fick ringa pappa så han åkte dit. Bella var & hjälpte till också sen tog Ylva över. Tack för hjälpen!:) Förmodligen är det han som får stå inne nu & skämmas som är boven i dramat. Vi har väl våran teori om hur det kan gå till.. Ska dit lite senare då Rattis ska skos. Burr.. Inge vidare väder att sko i idag. -24 grader här!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0