Mysig ridtur i skogen

Är laddad med ny energi!:) Slängde iväg ett sms till Ylva & undra ifall hon ville följa med ut & rida vilket hon ville!;) Så idag red jag för första gången sen i April. Kommer nog ha träningsverk imorgon;p Haha. Men det är de helt klart värt;) Kändes iaf hur bra som helst att komma upp på hästryggen igen;) Rattis tyckte det va roligt också. Han va pigg, men kändes fin att rida ändå:) Mötte lite travhästar, skoter & lite folk. En annan blir ju rätt nervös då & han började trampa runt & blev lite knasig. Haha.. Men i det stora hela så gick det superbra!;) Känner mig riktigt taggad nu!!:) Det är sååå himla kul att vi är på G igen!!:D Tjohooo!!...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0