Lucia

Lucia-dagen firar vi med lösa hästar.. :/ Fick ett samtal då jag va på Ica & handlade att våra hästar i stallet va på rymmen. Så jag skynda mig att betala det jag hade fått i kundvagnen & brassade hem efter Tommy & Pontus. Hade ringt hit å dit påvägen mot stallet så visste att Rattis & ponnyn fanns i hagen vid stallet. De andra tre fanns i ett stall längre bort i byn. Mellan Svedja & Växbo. Dom va hos Bimbo. Dom hade fångat in dom & tagit in hästarna i deras stall. Tack & lov så gick det bra med allt å alla!:) Efter tre vändor med transporten så va alla hästarna hemma igen där dom skulle vara. Tack & bock för allas hjälp idag! Det blev minst sagt stressigt där ett tag..!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0