Julafton

Julafton: Nu är julen överstökad & vi hade varit snälla även i år då vi fick så mkt fina julklappar:) Pontus hade verkligen varit snäll;p Han blev överöst med massa paket!;) Vi var i Vik & åt jullunch med alla där & sen blev det paketöppning:) Sen på kvällen va vi i Rengsjö & åt ännu mer julmat samt öppnade paket & myste:) Tusen tack för alla julklapppar! ♥

Igår ( Juldagen) va vi iväg till Vik & Rengsjö igen & åt lite mer mat;p Plockade upp alla julklappar också på fm & kollade igenom allt en gång till;)

Annandagen idag & då är det ju bandy för de flesta. Men vi & Johanna & Tommie ska iväg & åka släde med Tur & Ton i Vallsta:) Åker en tur med häst & släde sen ska vi fika där också. Säkert på nå mysigt ställe!;) (Detta är förra årets julklapp som vi fick av Tommys föräldrar) ;p Pontus blir hemma med mina föräldrar.

Hoppas Ni också har haft en mysig & bra jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0