Besöksrunda

Igår var jag & Pontus i Rengsjö/Växbo större delen av dagen:) Började med att ja åkte till jobbet & hälsade på! Hade med mig en chokladask till dom så nu har dom att mumsa på såhär innan jul;p Hihi. Minns då man jobbade runt jul vad mycket götta de fanns att stoppa i sig. Haha. Sen åkte jag till stallet & Pontus tog en rejäl tupplur hemma hos mamma & pappa:) Så fort han vaknade så åkte vi vidare mot Växbo där Lina va hos sina föräldrar:) Blev bjuden på nybakade pepparkakor! Mums! Hann iaf klämma in en snabbis-träff såhär innan jul:) Får bli en längre träff sen;) Hihi. När vi kom hem va det matdags & badning för Pontus:) Svärisarna kom förbi också med en julpåse med en massa götta i;) Olika ostar, kex, apelsiner, after eight å bröd:) Tacktack!:)

Tommy va förresten till infektion i Gävle också. Men han kom hem som ett frågetecken ändå.. Dom tog mer blodprover & det blodprov han tog här i Bollnäs visste dom inget om?!... Det kunde tydligen ta ett tag innan man kunde få svar på dom proverna. Jaha!.. & nu skulle han typ få vänta i 2 veckor innan han fick svar på dessa prover då sköterskan han hade skulle va ledig i 1 vecka. Men finns det ingen annan som gör hennes jobb då hon är borta då liksom!!.. Jaja.. Bara att vänta då & hoppas han får hålla sig frisk nu över jul & nyår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0