Ännu mer häst!

Kom iväg på en ridtur även idag med Ylva & Cavve så imorgon har ja nog världens träningsvärk. Dåligt flås & träningsvärk är ingen bra kombo. Haha. Men på´t igen ba! ;) Blev rätt mkt trav & Rattis kändes jättefin:) Jobbade mkt med förflyttningar åt sidorna för att aktivera hans hjärna;p Eftersom han inte blivit riden på ett tag så ligger han på så mkt annars & blir så stark.. Så då måste han sysselsättas nästan hela tiden så han inte bara springer rakt fram. Pigg är han för det blev lite ofrivilliga galopper idag. (från min sida) Men det va mest härligt! Haha:)

Annars så är Tommy dålig igen!!:/ Har feber & frossa.. Har dock inte fått nå svar av läkaren från Gävle än. Hoppas vi hör något till veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0