12 veckor





Nu är våran prins 12 veckor! ♥ Han börjar 'prata' mer & mer nu & man möts av hans leénde nästan hela tiden nu:) Så mysigt på mornarna när man ska ta upp han från sängen. Då flinar han åt en jätte mycket & börjar vifta med armar & ben. Han blir iaf jätte glad;) Han har nog börja sett sin spegelbild också för när man håller upp han vid spegeln börjar han flina & titta konstigt på sig;p Hihi. Mest intresserad är han av sina armar & ben som rör sig i spegeln;P
Det går bättre på nätterna nu:) Han somnar senast tolv & somnar med snutte & napp. Inget skrik nu. Så skönt! Men efter han ätit sista måltiden innan han somnar kan det ändå ta 1 timme innan han somnar helt. Men hellre det än att han ska skrika/grina.. Igår kväll åt han vid elva & sov ända till halv tio imorse!!:) Men han vaknade vid sju & drömde för han började grina, men behövde bara stryka lite på han så slutade han & somnade om:) Drömmer mkt nu tycker jag.. Hänt flera ggr att han börjar tokgrina & blir vaken sen. Men för det mesta kan han somna om:) Annars gillar han att suga på sina händer rätt mkt. Dom är väldigt goda;p Hihi.. Våran lilla sötnos! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0