12-12-12

Passar på att skriva nån rad nu då lilleman sover:) Han somnade så snällt i vagnen. Kylan håller minsann i sig.. Skulle inte vara helt fel om det kunde bli lite mildare. Ska åka till Rengsjö sen & vara där för Tommy & hans far har åkt till Sundsvall med merca jeepen för den skulle in på nån koll över nå.. :P Så då åker jag till stallet & donar där så får Pontus va med mormor & morfar:) På Fredag kommer hovslagaren också iaf! Så då får Rattis snösulor. Som det är nu så får han jättehöga styltor då jag inte har några..
Imorgon blir det lite mer julpyssel med Bella & Emma:) Sen ska vi nog vara klara med allt julande;p Det är bara lilla julafton kvar sen;) Hihi. Mys!! Då blir det mat & efterrätt sen ska vi byta julklappar;p Men det blir nästa vecka!;) Kul att ha lite saker inplanerade såhär innan jul;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0