Parken

Hade en grymt trevlig kväll igår! Började med lite förfest hos oss sen begav vi oss ner på parken för att lyssna på Rosenström som i år levererade många av sina 'äldre' låtar :D Det är dom man kan innan & utan så nu hängde man med hela kvällen & sjöng!;) Otroligt mycket folk var ute på parken igår, men träffade bara nån enstaka som man kände. Kom i säng runt halv tre & Tommy stöp i säng efter ett tag han också. Behövde tydligen lite extra friskluft;p hihi.. Han mår som han förtjänar idag han. Skapligt runt under fötterna igår & innan jag fick med han hem i bilen.. Haha. Det är sååå kul att vara nykter bland en massa fyllisar:p Not! Men jag överlevde, dom hade kul iaf!;) TACK FÖR IGÅR ALLA SOM VAR MED!!

Bella & Emma


Emelie får håret fixat!


Varpen kom förbi & tutade


E,B,E


Emilia, Jonas & Göran


Grabbarna


Björnen;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0