Bort med bacillerna

Har städat & donat hela dagen för att få bort alla harpest-baciller. Haha. Tommy är på benen iaf & är mkt piggare, men kroppen behöver vänjas lite nu innan han sätter iväg i full fart.. ;p Han måste ta det lugnt!..  Första dagen på 9dagar som han är feberfri!:) Medicinen gjorde nog sitt till ändå. Hoppas hans värden ser bra ut på Fredag då han ska till Hc då & se så det går åt rätt håll.

Tog tag i saken & var iväg med vattenprov till Folktandvården idag också. Så dom skulle höra av sig om värdena skulle vara för höga. Annars så hjälpte mamma mig att handla då hon fick vara min bärhjälp då Tommy fick va hemma & kurera sig:)
Pappa & mamma kom förbi en sväng ikväll då han hjälpte oss att klippa gräset:) Tusen tack för det! Gick smidigt & fort då han hade med sig sin åkgräsklippare! Sen bjöd jag dom på mat, korv med bröd;) Haha.

Nu blir det soffmys!

Kommentarer

- Alexandra

Wow! Fixerad, vilken milstolpe :D Ja nu är det sannerligen nära. Undra vem av oss som får först ;)
Min lille har legat åt rätt håll länge men där emot så säger dem att det fortfarande är "ruckbart" vet inte om alla fixerar sig innan fl? Får se nästa gång vad BM säger :D

2012-08-29 ♥ 21:05:20
- Helen

Skönt att Tommy äntligen börjar bli bättre och att ni får lite avlastning nu. Kanske vi hinner ses i helgen eller början av nästa vecka? :) puss

2012-08-29 ♥ 21:22:13
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0