Storhandling

Kul med lite kommentarer:) Tack,tack!;) Har nu lite fler gravidbloggar att följa, kul!:)

Imorgon inleder jag min lilla mini-semester:) Wiihoo! Ska bli så himla skönt att komma bort! Vi var & handlade ikväll, bara en massa götta & mat:) Så vi kommer absolut inte svälta då vi är borta, snarare tvärtom;p Haha!
Jag som är en "planerare" ut i fingertopparna har inte ens börjat packa?!.. Haha. Vad har hänt? Allt ska ju helst vara klart 1vecka före;p Om inte annat så ska packningen vara påbörjad innan den dagen man ska åka. Men inte denna gång minsann. Haha. Blir lite förvånad över mig själv. Så all pckning tar vi imorgon då vi kommer åka på e.m. Så hinner till & med till stallet & pussa hejdå på min snygging;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0