Runemo-mys!

Hade en mysig kväll igår med brudarna ♥ Åt kebab hos Johanna först sen drog vi till Lina i Runemo för lite film & götta:) Myste i soffan fram till tolv nästan sen åkte jag & Johanna hemåt för att mötas av lite fulla grabbar hemma hos mig;p Haha. 30-års festen hade dom hos oss. Dom hade ätit pizza & bowlat. Sen fortsatte öldrickandet här. Men alla va påväg hemåt då vi kom hem:) Så igår kväll va jag vaken på övertid. Haha. La mig vid ett tror jag;p

Fick oss en liten sovmorgon idag iaf sen åkte vi mot Rengsjö. Jag va till Hia igen & red:) Gick bra även idag! Han va superfin! Hann rida innan skitvädret kom iaf. Nu regn-snöar det & blåser som fan:/ Jäkla skitväder..



Sista April 2009


Kommentarer

- Lina

Haha så full jag var där :p

2012-04-02 ♥ 14:28:44
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0