Fredagen den 6:e April 2012

Igår (tor) va det fullt upp!
Började med att vi va hem till Mogge, Carro & lilla Melizza ♥ Fick gofika & jag fick mata lilla M med nappflaska:) Myyys! Hihi. Hon va så fin & söt!:) Lääängtar tills det är min tur ♥





Efter en massa mys hemma hos dom så åkte vi & lastade lite höbalar som jag skulle ha till hästen. Sen vidare till Söderhamn då jag skulle bes. min hästtransport. Den gick igenom!!:) Tjoohoo! Sen blev det även ett stopp hemma hos fam. Nilsson i Svedja. Där fanns det två små gulliga påskkärringar:) Hihi. Gav Amanda & Josephine påskpaket & myste med dom en stund:)

På kvällen va vi bjuden hem till Tommys familj på lite påskmat:) Så där avslutade vi vår dag! I Soffan helt utslagen efter god mat & en fullspäckad dag:) Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0