En hästig dag

Har varit bland hästar hela dagen tror ja:) Red ett pass för Mia på Hia då hon kör en tvådagars ridning där nu mån & tis. Så det är dags imorgon igen!:) Gick skit bra idag! Är jätte nöjd!:) Fick även med allt på film denna gång;) Haha. Har velat fram & tillbaka över ridningen, men har nog bestämt mig nu för att lägga av helt tills jag har kläckt ur mig. Rider nog mitt sista pass imorgon för Mia. Har fått för ont i kroppen & det är inte värt det så det känns ju bra på ett vis att lägga av nu när det går bra:) Då vet jag vad jag ska plocka upp då det är dags igen!;) Samtidigt som man skulle vilja ha fortsatt nu också & bygga på allt ännu mer nu när allt går så himla bra! Men nu tar Ylva över ridningen så får jag vila:)


Kommentarer

- emma

Ett bra beslut gumman <3

2012-04-10 ♥ 09:56:13
- emma

Ett bra beslut gumman . Även om det känns tråkigt nu när ni har kommit igång :) <3

2012-04-10 ♥ 09:59:41
- Anonym

Sv: Ja det är på två vis. Men det kommer nog kännas bra sen ändå:) Längre fram.

2012-04-10 ♥ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0