Partylite


Ikväll ska jag & Emma på ljusparty hos Emelie!:) Kolla in höstens/vinterns nya dofter & ljuslyktor;)

Hann med att rida en sväng efter jag slutade jobba också. Så det va ju bra;) Tog en sväng på stubbåkern. Låg på en åtta i trav & han blev riktigt mjuk & fin:) Sen blev det lite förvänd galopp & nu sitter det för oss;) Hade lite problem med det sist då ja red för Ylva förra veckan.. Hann rida ett par steg sen bytte han galopp & jag var för svag att orka hålla igång han i rätt galopp. Men nu har vi övat & övat så nu går det bra:) Kan rida rakt fram & även på en stor volt & han håller den galopp jag väljer;) Smygtränade lite på det i Tisdags då jag red för Mia också;) Hihi. Då va han riktigt fin!:) Ibland tror jag att både häst & ryttare behöver vila sig lite ifrån träningarna för att tänka igenom allt & låta allt landa.. Det har iaf gett oss ett bra resultat nu:)


Kommentarer

- Lina W

Men Anna. Jag skrev ju "för denna vecka" ;)

2011-09-29 ♥ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0