Småstadsliv live

Ja då va det Måndag igen & en ny vecka..
I helgen har jag varit ledig:)

I Fredags så åkte jag till Emma på kvällen & kikade på Idol & vi myste i soffan med chips & dipp;) Satt & småpratade hela tiden fast Emma knappt hade någon röst. Stackarn va alldeles hes efter förkylningen. Hur som helst så brummade jag hemåt runt halv tolv:p
I Lördags så följde jag med mamma på stan & hon shoppade verkligen loss kan man säga;) Haha. Handlade en massa kläder & sen köpte hon en jacka!;) Nu dröjer det väl ett år innan hon shoppar sådär mycket igen;p Haha. Jag köpte julklapp nummer 2;p Åkte mot Rengsjö sen efter vi var klara på stan. Jag åkte & red sen på kvällen skulle jag, Tommy, mamma, pappa, Per (Igge) & Nina på Småstadsliv live på Folkan;) Lika kul varje gång!! Att se dom live är 10ggr roligare än att kolla på filmerna!;) Haha! Vi skratta så tårarna rann & dom är ju verkligen tokiga. Fattar inte vart dom får allt ifrån ibland!;p Haha. Ont i magen efter allt skrattande gick vi alla vidare till Citypuben (Inte det trevligaste stället om ni frågar mig, men de va inte så mkt annat som va öppet & hade matservering) då Tommy, Igge & Nina käkade då de va sugen på mat:)
Igår va jag bara hemma till en början & putsade fönster, bakade, gjorde mat+matlådor.. Gjorde allt & lite till kändes det som;p Haha. Sen åkte jag & red ett rejält svettigt galopp pass på min kära häst! ♥ Så himla tråkigt att det ska bli mörkt vid halv fem- fem nu.. Hann lagomt tillbaka innan det hade hunnit bli alldeles mörkt.

Bilder på tokarna;)




Kommentarer

- Lina

Haha ja dom är kanon live!! ;)

2011-10-31 ♥ 21:53:27
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0