Tur i oturen

Eller vad ska man säga.. Började med att när vi skulle åka från stallet med Merca Jeepen så började den låta konstigt & det började lysa tre lampor som varnade för något.. Att det alltid ska bli nå med de där jäkla bilarna! Haha! Tommy kollade upp det lite snabbt, men för att ta det säkra före det osäkra så fick vi ringa pappa. Han kom med mammas bil så vi kom iväg till Arbrå tillslut!:) Men vi blev förstås lite sena..
När vi kommer till Flästa, vilka står där då om inte polisen!! Meen som tur va så va dom bara på sidan av vägen & hade ingen kontroll just då! Pjuu.. Kör nog inte så lagligt med hennes bil:p Kanske om man har BE kort då så tur iaf att Tommy följde med & körde;)
Väl på plats i ridhuset så gick det rätt bra:) Började med skritt & travövningar sen övergick vi till galoppen & sen blev det även lite förvänd galopp också. Så på slutet hade jag slappant av & även han så då va han superfin:)

Sängen nästa tack!! Godnatt!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0