Tisdag!!

Har ringt en massa samtal nu på fm!
Klev upp vid åtta & ringde HC så jag fick komma in idag vid 14.00. Hoppas jag får nå dundermediciner för orkar inte gå såhär längre! Diskade & åt lite fruskost innan jag kunde ringa min frissör. Så i början av December ska jag dit & bli snygg;) Får verkligen pina mig ett par veckor nu;p Huuaa!. Haha. Kände att jag fortf. va lite trött så jag kröp ner under täcket igen & vaknade vid elva då Tommy ringde;)
Så har nyss ringt ett samtal till min hovslagare & nästa vecka kommer han & då blir det broddar & sulor! Sen är vi redo för vintern:)

Grattis till Sandra & Johan som fick en liten son igår!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0