Tiden flyger fram..

Veckorna bara rusar fram & snart är det redan November! Att dagarna ska gå så förbaskat fort.

Nu är man stallskötare på heltid då familjen Olofsson/Persson har åkt till Egypten:) Så imorse va jag uppe tidigt & släppte ut hästarna. Så det känns som mina dagar framöver kommer bestå av jobb-stallskötsel morgon/kväll-äta-sova... Haha! Känns som man inte kommer orka med så mkt annat. Vi får väl se hur dagarna kommer se ut helt enkelt:) Flickrummet i Rengsjö kommer utnyttjas en hel del under den kommande veckan iaf. 

Ikväll är det jobb som gäller & även imorgon. Men sen är det äntligen helg!!;)   



Kommentarer

- Lina

Tack gumman!! :)

Jaa, visst är det fränt med rosa skoterdress? Det blir en ny till helgen! Inte just den där skoterdressen, men rosa blir det! ;)

2011-10-27 ♥ 22:25:35
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0