1:a Oktober 2011

Då har vi gått in i Oktober månad! Jisses vad tiden går fort. Snart är det jul & allt.. Man blir mörkrädd så fort man tänker på det. Inte att det ska bli jul utan att tiden går så himla fort!

Vi har idag kört iväg våra utemöbler för vinterförvaring. Tyckte att vi nyss plockade fram dom.. Så nu är det bara lite blommor som ska klippas ner sen har vi höstfixat klart ute tror ja;p

Lånade en bok av Emelie i Torsdags då ja va där på ljusparty. "Såld" heter den & är en sann berättelse. Man kan knappt slita sig ifrån den så snart har jag läst ut den:) Vet inte när jag hade ro att läsa en bok sist:p Haha!

Ska iväg & gratta brorsan ikväll som har fyllt år! Grattis!:)

Ha en trevlig Lördagskväll!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0