Stressigt!

Kan beskriva denna dag med ett ord. S-T-R-E-S-S-I-G!...
Hade en tuff fm på jobbet, men klarade mig igenom den rätt bra ändå! Pjuu..
Åkte till stallet direkt efter jag slutade. Blev ingen ridning idag heller. Kommer nog få rida en pigg häst till veckan eftersom han kommer få stå över helgen också då vi kommer åka till STOCKHOLM!:) Sweet! Men iaf, sen gasade jag hemåt & bilen skulle besiktigas. Tommy hade varit snäll & gjort det iaf:) Tack & bock! Den gick igenom u.a :) Sen åkte vi till banken då jag skulle prata om mina fonder mm. Eftersom man fattar typ nada om alla fonder & allt vad man nu har så fick Tommy följa;p Han har lite mer hjärna för det;) Haha.

Annars så har vi hämtat bord+stolar till Johan som vi har packat in i bilen. Ska ha med oss det imorgon till han då vi ska hälsa på han i Stockholm över helgen!:) Så helgen kommer bestå av en massa shopping & myyys!;) Fikade en sväng hos Tommys föräldrar när vi ändå var där:) Hihi. När vi kom hem så satte vi upp ett ljusnät på en buske;p Får ta resten en annan dag;p Har nå mer ljusnät som ska upp på några enbuskar! När vi äntligen va hemma så började vi packa iordning kläder mm så slipper vi det imorgon:)
Landade nyss här & snart blir det sängen!

Hoppas morgondagen blir ett snäppe lugnare!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0