Gävle

Sköna Fredag är här & jag har varit ledig idag:) Dock så har jag en jobbarhelg framför mig. Men har lite trevliga saker inplanderad så det kommer nog bli en bra helg ändå:)

Blev ingen ridning idag då jag inte hann med det riktigt. Fick åka till Sörängsskroten & hämta en framlykta till min bil & sen åkte jag till Kerstin med matbrödet jag gjorde igår:) Gasade sen hemåt & fixade iordning Tacos då vi & mamma & pappa skulle äta det hos oss ikväll innan vi skulle åka mot Gävle:) Har varit dit fram & tillbaka för vi skulle kolla på en bil till mamma. Så nu är det nära. Hoppas gör vi nu & att vi kommer överrens om lite småsaker så att bilen blir hennes;) Hihi. Blivit mycket ang. bilar nu ett tag:p Men så är det ibland. Kan ju hoppas att det lugnar ner sig sen;)

Nu ska ja fortsätta kika på Idol:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0