Regnig Fredag!

Hej hopp!
Då var det Fredag igen
& jag ska jobba denna helg:/  Trist! Känner inte alls för det. Vill bara vara ledig nu & ta dagen som den kommer.

Igår hängde jag med Lina till Storvik då hon skulle köpa två skåp så vi drog dit på em fram & tillbaka:) Gick kanoners! Blev en massa prat & vi fick umgås lite då det va ett tag sen nu. ♥ Sen åkte jag till Rengsjö & tog in de fyrbenta djuren;p Sov även över där för skulle upp nu imorse & släppa ut dom. Hade tänkt rida, men det regnade så mycket.. Så han fick ännu en vilodag idag. Även jag;) Hihi.

Har sprungit på stan nu på fm en snabbis & letat present till Tommy som fyller år nästa helg:) Någon som har nå tips på vad man skulle kunna köpa??!!:)

Nu ska jag återgå till matlagningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0