Otursdagen

Fredagen den 13:e. Otursdag. Men jag har klarat mig ifrån oturen idag;p

Nu är det äntligen helg & det innebär ledighet:) Har varit full fart sen jag slutade jobba vid tre. Inte förens nu det är lugnt;p Efter jobbet åkte jag till stallet & red ut en sväng på de härliga stigarna i skogen;) Bara luffsade runt & myste på hästryggen. ♥ När jag kom hem så började jag göra iordning två smörgåstårtor till Tommys kalasande imorgon:) Sen igång med grillningen & det blev en premiärgrillning för oss ikväll:) (har ju ätit grillat hos andra. Första gången då vi använde våran grill;p ) Det smakade sommar♥

Nu blir det tv:n resten av kvällen tills jag somnar;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0