Fullt upp!

Nu i skrivande stund sitter jag & mumsar i mig lite vaniljglass & hallon som Tommy gjorde iordning:) Mums!

Har varit ledig även idag & jag har inte varit stilla en sekund känns det som. Har pysslat med nått hela tiden. Har diskat massor av gånger & tvättat ett berg med tvätt. Så nu ser man golvet i källaren också;) Haha. & lika så diskbänken;p Hihi. Har bakat philadelphiaostfyllda hallonmuffins & nå småkakor till mitt kalas:) Hihi. Sen slängde jag ihop nån köttgryta som vi har mumsat i oss nu ikväll. Men innan maten så var vi ute & grejsade. Tommy klippte gräset & jag passade på att rensa i rabatterna. Växer fort nu & ogräs blir det hela tiden. Sen tog vi en liten promenad. Hann komma hem igen innan det kom lite regn.
Så nu blir det soffhäng resten av kvällen med älsklingen:) ♥

Imorgon blir det jobb & resten av helgen:/ + att jag har stallet denna helg också. Men våra hästar har börjat gått ute om nätterna nu så förhoppningsvis kan de gå ute i helgen om vädret tillåter. Men om det är skitväder så får dom komma in:)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0