2:a Maj!


Sista April har varit & helgen är över. Vi va ett gäng hemma hos Helen & Jk på Lördagen:) Vi grillade & drack gott. Helen gjorde blåbärspaj under kvällen som vi mumsade i oss;p Barnen nattades & somnade gott. Men lilla Otto skulle vara med oss vuxna & ha koll på läget;) Så han fick åka hem & sova tillslut. Hade en trevlig kväll! Tack för sällskapet;)

Annars i helgen så har vi oljat in våra utemöbler, kört hö till stallet, hälsat på brorsan & hans tjej, mamma & pappa kom hit igårkväll & hälsade på, tagit hand om "Invalidos" -Måns. Har inte gjort så mycket mer. Vädret har varit piss. Trodde jag skulle blåsa bort igår då vi oljade in möblerna. Fy fasiken!

Idag är det Måndag & jag ska iväg & jobba ikväll. Har varit ute med Måns ett tag nu på fm också:) Han mår bättre & äter bra nu. Men han har fortf. ont när han går. Han går sakta & försiktigt. Sover för det mesta då han är inne. Med tiden så blir han bättre & bättre iaf:)



Måns ute på "grönbete". Haha



Kommentarer

- helen

tack själv gumman <3 Jo de blev en väldigt lugn kväll, glad att ni hade kul ändå :D Man blir så trött som småbarnsförälder. haha. Nej då, fixade typ allt plock under kvällen så var inget alls dagen efter. däremot var jag superseg dagen efter trots att jag bara drack runt 2 glas vin. Pusskraaam

ps. Jo det finns så mycket flick sommarkläder nu så man skulle kunna handla hur mycket som helst om man inte hade ett hus och renovering som slukade alla pengarna. <3

2011-05-02 ♥ 16:48:14
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0